НачалоНовиниПоследните 10 кадъра от лятото: морски снимки с Huawei P10

Последните 10 кадъра от лятото: морски снимки с Huawei P10

2347
Написана от  nixanbal 02 октомври 2017

Е, добре дошла на есента! Сезонът, в който рязко прибираме късите панталонки и вадим дебелото яке, но и времето, в което всичко започва наново. И тъкмо заради последното обичам края на септември. А и заради рождения си ден, предполагам. Миналата година го прекарах в Пловдив, а този път посрещнах 30-те в Гърция.

Нямаше щури партита с дъх на анасон, така че няма кой знае колко вълнуващи истории. Гледките обаче... Те бяха причината да пропътувам 400 км и точно те ме накараха да подготвя този материал, в който да споделя с вас няколко красиви момента от двудневното пътешествие до Ситония.

Кадрите са уловени с Huawei P10 и двойната му камера Leica при автоматични настройки.

Започвам директно с плажа, който се оказа един от най-хубавите в района. Улучил съм го случайно. Срещнахме се дори с приятели, които идват на това място тъкмо заради широката плажна ивица. Така че с Валя не бяхме съвсем сами и си заформихме страхотна компания за рождения ден същата вечер, а и за четворка белот на плажа в неделя.

снимки с Huawei P10

Мястото, на което бяхме отседнали, беше повече, отколкото ни трябваше, но пък гледките от стаята, уникалната закуска и страхотното отношение на персонала ни накараха да се замислим да отидем там и догодина.

"Човекът за всичко", когото гъркинята на рецепцията ни представи като Костас, се оказа чист Костадин. Заприказвахме се на паркинга и по нашенски успя за 2 минути да ми се оплаче от обхвата на гръцките оператори (подкрепям го!), а и от цялата им държава. На гърците нищо не им е по-добро от нашето, беше заключението на Костадин-Костас, докато ни показваше стаята.

Пристигнахме по обяд, така че имахме време за дълъг плаж още на първия ден. Времето беше приятно, макар и леко ветровито. Вторият ни ден обаче беше абсолютна десетка - беше горещо, а водата перфектна, за да прекараш няколко часа в нея.

снимки с Huawei P10 снимки с Huawei P10

Сутринта беше изключителна. Наблюдавахме изгрева от стаята с красивата гледка. Плажът, който се излежаваше буквално на 3 метра от хотела, беше празен, а водата още в 10 часа те приканва да се потопиш.

Втората вечер бяхме сами и решихме да отскочим за хапване до любимия от предишно посещение на ръкава ресторант Горгона. Оказа се, че сме само на 12 минути с кола от него, а предвид спомените за отлична храна там - дестинацията беше ясна.

снимки с Huawei P10

На следващия ден трябваше да си тръгваме и понеже времето беше решило, че плажът за тази година ни е достатъчно, запалихме зафирата и тръгнахме към София. Само че по пътя минахме през Кавала, където се видяхме с приятели и обядвахме.

Вероятно забелязвате колко често споменавам думата храна и нейни синоними... Ами, изядохме Гърция! Това е. И беше вкусно.

След приятния обяд на кея потеглихме окончателно на север, като според Google Maps ни трябваха още 4 часа. Пътуването беше лежерно, без стрес и с малко трафик, тъй като повечето коли вероятно вече се бяха прибрали на предния ден.

снимки с Huawei P10

Приближихме София на свечеряване и ни отне около час и 20 минути, за да се приберем през градския трафик. Но какво пък... Животът на 30 е супер, а 4G-то ни е по-добро от 4G-то им!

ВИДЕО: Новата Opel Insignia и какво представлява услугата OnStar

В края на лятото имах възможността да взема новата Insignia на Opel за уикенд, като през това време успях не…

Блог за телекомуникации и нови технологии; новини, ревюта и видео на български