Нова година, нов късмет и... нова Call of Duty, разбира се. Дойде време за детайлите около любимата на всички ни гейминг традиция, но този път разочарованите ще са не един и двама.
След XBox Game Studios презентацията на Microsoft снощи стана ясно, че новата част от най-популярния военен шутър на пазара ще изисква постоянна интернет връзка по време на игра за всичките си налични режими, дори и за single player частта, която често е единствената причина много от нас дори да си купуват играта всяка година.
Обяснението на Activision е, че заглавието използва texture streaming технология за всеки един от своите режими, за да предостави най-доброто визуално гейминг изживяване на всеки един от играчите си и редуцирайки нужното място, което всеки един от нас трябва да отдели на своята конзола или компютър.
Подобно твърдение обаче оставя след себе си множество въпроси и най-вече - колко ли голяма щеше да бъде играта, ако не използваше въпросната технология, след като към този момент ще трябва да заделим "само" по 310 GB? Това по-скоро звучи като заучена PR фраза, а не като реална и правдоподобна причина, но феновете изглежда ще трябва да се примирят.
Call of Duty: Black Ops 6 излиза на 26 октомври за PlayStation 4 и 5, XBox One, Series X и S и PC. Играта ще бъде налична за всички абонати на Game Pass без допълнително заплащане.
Повече за нея може да научите в специалния Call of Duty Direct, който бе излъчен снощи: