НачалоНовиниSony спря продажбите на Concord само 2 седмици след излизането ѝ

Sony спря продажбите на Concord само 2 седмици след излизането ѝ

409
Написана от  STAN 04 септември 2024
Sony спря продажбите на Concord само 2 седмици след излизането ѝ

Това решение идва, след  като стана ясно, че злополучната игра е продала едва 25 000 копия за PC и PS5 през първата седмица и половина от излизането си на пазара. Sony споделят още, че ще преосмислят сериозно бъдещето на Concord и как то да бъде продължено, за да може в крайна сметка бюджетът от $100 милиона да бъде поне частично оправдан.

Настоятелната стратегия от страна на Sony Interavtive Entertainment за производството на мултиплеър игри, които максимално да задържат вниманието, и съответно парите, на геймърите, взе своята първа жертва. Макар и да имаха огромен успех с Helldivers 2 по-рано тази година, Concord не получи същото приветствено посрещане и Sony обяви, че изтегля играта от продажба само 2 следмици след нейното излизане на пазара.

 00b432c63c88b14d3bcf796380edb26e37c01032

Злощастният шутър, който навлезе в сегмент, в който трябва да се бори със заглавия като Overwatch 2, Destiny 2, Team Fortress 2, Apex Legends и чисто новата, намираща се в закрита BETA игра на Valve, Deadlock, предстои да бъде реконструиран и най-вероятно пуснат като free-2-play заглавие, което мнозина анализатори казват, че е трябвало да бъде стратегията на играта от самото начало.

apex-featured-image-16x9.jpg.adapt.crop191x100.1200w

Concord се появи на пазара с цена от $40/€40, като включваше и микротрансакции от типа на скинове за героите, шапки, наметала и други козметични добавки. Високата цена, както и не особено убедителната маркетинг кампания, доведоха до пълен крах за играта и тя се оказа на дъното на всички класации.

Само седмица и половина след излизането си, Concord бе продала едва около 25 000 копия (10 000 в Steam и 15 000 за PlayStation), като пикът на едновременно играещите на PC играчи беше точно 154 човека.

Ако от Firewalk (разработчиците на играта) не успеят да я преработят успешно за повторно излизане на пазара, то това би означавало загуба от около $100 милиона за Sony Interactive Entertaintment, потенциално струвайки работата на стотици дизайнери, тестъри и други хора по веригата, които може да станат жертва на безкрайния корпоративен глад за все по-растящи приходи и безкраен приток на пари.

Изкуствен интелект като значка на ревера - може ли AI Pin да измести смартфона

Младата технологична компания Humane е горещата тема на седмицата, след като на 9 ноември стана ясно, че е готова да…

Блог за телекомуникации и нови технологии; новини, ревюта и видео на български

Social buttons

facebook-footer 
twitter-footer
youtube-footer