Компанията се стреми да увеличи броя на игрите, предназначени за персонални компютри и мобилни устройства, преминавайки от сегашния стеснен сегмент към цялостния пазар на гейминг софтуер, обяви президентът на Sony Interactive Entertrainment Джим Райън пред Video Games Chronicle, като добави, че инвестициите в игри за този тип устройства ще доведат до значителен ръст на потребителите, играещи игрите на гиганта и съответно плащащи за това.
Sony вече предлага някои заглавия като Horizon Zero Dawn, Days Gone и God of War за персонални компютри и очаква да утрои нетните печалби за РС игри от $80 милиона за миналата година до прогнозираните $300 милиона за 2022 г.
Що се отнася до мобилните игри, компанията вече нае бившия шеф на Apple Arcade Никола Себастиани, който се присъедини към PlayStation Studios, за да се съсредоточи именно върху тази пазарна ниша.
Сега Sony планира да представя мобилни игри по няколко различни начина – както съвместна работа със съществуващи разработчици, така и създаване на собствена мрежа от студиа. Освен тези две големи цели Sony планира и 12 франчайза за услуги на живо, които ще заработят до 2025 година.